Ücretsiz Deneme 2. Sınıf Cevap Anahtarı

 

2023 - 2024 BDS00 2. Sınıf Cevap Anahtarı
Test 1 - Türkçe   Test 2 - Matematik   Test 3 - Hayat Bilgisi
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 13 Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder B   1 10 Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. A   1 10 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. B
2 14 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   2 15 Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder B   2 8 Kendini farklı özellikleriyle tanıtır C
3 15 Metin türlerini tanır C   3 7 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. A   3 4 Ders araç ve gereçlerini günlük ders programına göre hazırlar B
4 8 Yazdıklarını düzenler A   4 12 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. B   4 3 Okul kaynaklarını ve eşyalarını kullanırken özen gösterir A
5 9 Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. C   5 6 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. A   5 5 Okulunun yakın çevresini tanıtır C
6 10 Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder A   6 8 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. B   6 6 Okulunun yakın çevresini tanıtır B
7 11 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   7 3 100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler A   7 2 Okulda iletişim kurarken kendini anlaşılır ve açık bir dille ifade eder. A
8 7 Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. B   8 2 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar B   8 7 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. B
9 1 Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder C   9 9 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. B   9 9 Kendini farklı özellikleriyle tanıtır C
10 2 Yazdıklarını düzenler B   10 5 Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. A   10 1 Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar A
11 5 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. A   11 11 Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. C          
12 6 Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler. B   12 13 Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. C          
13 12 Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır C   13 4 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar B          
14 3 Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder C   14 14 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar A          
15 4 Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır C   15 1 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. B          
                           
                           
                           
                           
                           
                           
Test 6 - İngilizce        
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 4 Students will be able to ask questions to learn someone’s name C                    
2 2 Students will be able to ask questions to learn someone’s name A                    
3 5 Students will be able to ask questions to learn someone’s name B                    
4 3 Students will be able to ask questions to learn someone’s name B                    
5 1 Students will be able to ask questions to learn someone’s name C