2023 - 2024 BDS00 2. Sınıf Cevap Anahtarı | |||||||||||||
Test 1 - Türkçe | Test 2 - Matematik | Test 3 - Hayat Bilgisi | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 13 | Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder | B | 1 | 10 | Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. | A | 1 | 10 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | B | ||
2 | 14 | Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. | C | 2 | 15 | Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder | B | 2 | 8 | Kendini farklı özellikleriyle tanıtır | C | ||
3 | 15 | Metin türlerini tanır | C | 3 | 7 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | A | 3 | 4 | Ders araç ve gereçlerini günlük ders programına göre hazırlar | B | ||
4 | 8 | Yazdıklarını düzenler | A | 4 | 12 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | B | 4 | 3 | Okul kaynaklarını ve eşyalarını kullanırken özen gösterir | A | ||
5 | 9 | Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. | C | 5 | 6 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | A | 5 | 5 | Okulunun yakın çevresini tanıtır | C | ||
6 | 10 | Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder | A | 6 | 8 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | B | 6 | 6 | Okulunun yakın çevresini tanıtır | B | ||
7 | 11 | Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. | C | 7 | 3 | 100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler | A | 7 | 2 | Okulda iletişim kurarken kendini anlaşılır ve açık bir dille ifade eder. | A | ||
8 | 7 | Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. | B | 8 | 2 | 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar | B | 8 | 7 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | B | ||
9 | 1 | Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder | C | 9 | 9 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | B | 9 | 9 | Kendini farklı özellikleriyle tanıtır | C | ||
10 | 2 | Yazdıklarını düzenler | B | 10 | 5 | Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. | A | 10 | 1 | Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar | A | ||
11 | 5 | Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. | A | 11 | 11 | Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. | C | ||||||
12 | 6 | Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler. | B | 12 | 13 | Toplamları 100’e kadar (100 dâhil) olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar. | C | ||||||
13 | 12 | Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır | C | 13 | 4 | 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar | B | ||||||
14 | 3 | Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder | C | 14 | 14 | 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar | A | ||||||
15 | 4 | Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır | C | 15 | 1 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | B | ||||||
Test 6 - İngilizce | |||||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 4 | Students will be able to ask questions to learn someone’s name | C | ||||||||||
2 | 2 | Students will be able to ask questions to learn someone’s name | A | ||||||||||
3 | 5 | Students will be able to ask questions to learn someone’s name | B | ||||||||||
4 | 3 | Students will be able to ask questions to learn someone’s name | B | ||||||||||
5 | 1 | Students will be able to ask questions to learn someone’s name | C | ||||||||||