2023 - 2024 BDS00 3. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
13 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
C |
|
1 |
12 |
Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler. |
C |
|
1 |
9 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
A |
2 |
14 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
B |
|
2 |
4 |
Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntüsünü genişletir ve oluşturur |
A |
|
2 |
2 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
C |
3 |
15 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
A |
|
3 |
6 |
Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler. |
C |
|
3 |
7 |
Dünya’da etrafımızı saran bir hava katmanının bulunduğunu açıklar. |
C |
4 |
9 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır |
A |
|
4 |
8 |
En çok üç basamaklı sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar |
B |
|
4 |
5 |
Dünya’nın şekliyle ilgili model hazırlar |
A |
5 |
4 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
C |
|
5 |
5 |
Üç basamaklı doğal sayıları okur ve yazar |
A |
|
5 |
3 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
B |
6 |
3 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
B |
|
6 |
3 |
En çok üç basamaklı sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar |
B |
|
6 |
8 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
B |
7 |
7 |
Harflerin yapısal özelliklerine uygun kelime ve cümleler yazar |
A |
|
7 |
15 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer |
C |
|
7 |
1 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
C |
8 |
2 |
Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder |
B |
|
8 |
11 |
Tek ve çift doğal sayıları kavrar. |
C |
|
8 |
4 |
Duyu organlarının sağlığını korumak için yapılması gerekenleri açıklar |
A |
9 |
5 |
Yazdıklarını düzenler |
A |
|
9 |
2 |
1000’den küçük en çok beş doğal sayıyı karşılaştırır ve sembol kullanarak sıralar |
B |
|
9 |
10 |
Duyu Organları ve Görevleri |
A |
10 |
10 |
Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar |
B |
|
10 |
13 |
İki sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır |
B |
|
10 |
6 |
Cisimleri Hareket Ettirme ve Durdurma |
C |
11 |
11 |
Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler |
B |
|
11 |
1 |
İki sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır |
C |
|
|
|
|
|
12 |
12 |
3.4.11 - Yazdıklarını düzenler. |
A |
|
12 |
7 |
Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntüsünü genişletir ve oluşturur |
A |
|
|
|
|
|
13 |
8 |
Metinle ilgili sorular sorar |
C |
|
13 |
14 |
1000’den küçük en çok beş doğal sayıyı karşılaştırır ve sembol kullanarak sıralar |
A |
|
|
|
|
|
14 |
1 |
Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur |
A |
|
14 |
9 |
Zihinden toplama işlemi yapar |
B |
|
|
|
|
|
15 |
6 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
B |
|
15 |
10 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hayat Bilgisi |
|
|
|
İngilizce |
A |
B |
Konu |
DC |
|
|
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
10 |
Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. |
A |
|
|
|
|
|
|
1 |
5 |
Students will be able to recognize the basic expressions of greeting and saluting |
C |
2 |
6 |
Davranışlarının kendisini ve arkadaşlarını nasıl etkilediğini fark eder. |
A |
|
|
|
|
|
|
2 |
3 |
Students will be able to recognize the basic expressions of greeting and saluting |
A |
3 |
5 |
Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. |
C |
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
Students will be able to recognize the basic expressions of greeting and saluting |
C |
4 |
7 |
Sınıfının ve okulunun krokisini çizer. |
B |
|
|
|
|
|
|
4 |
4 |
Students will be able to recognize the basic expressions of greeting and saluting |
B |
5 |
8 |
Sınıfının ve okulunun krokisini çizer. |
A |
|
|
|
|
|
|
5 |
1 |
Students will be able to say the numbers from 1 to 20. |
B |
6 |
3 |
Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
4 |
Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
9 |
Davranışlarının kendisini ve arkadaşlarını nasıl etkilediğini fark eder. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
2 |
Okula ilişkin istek ve ihtiyaçlarını okul ortamında demokratik yollarla ifade eder |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
1 |
Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrar |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|