Ücretsiz Deneme 6. Sınıf Cevap Anahtarı

2024 BDS0 6. Sınıf Cevap Anahtarı
Türkçe   Matematik   Fen Bilimleri
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 15 Yazdıklarını düzenler. D   1 15 Bir doğal sayının kendisiyle tekrarlı çarpımını üslü ifade olarak yazar ve değerini hesaplar. A   1 15 Güneş sistemindeki gezegenleri birbiri ile karşılaştırır. B
2 14 Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. B   2 14 İşlem önceliğini dikkate alarak doğal sayılarla dört işlem yapar. B   2 14 Güneş sistemindeki gezegenleri, Güneş'e yakınlıklarına göre sıralayarak bir model oluşturur. D
3 13 Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder. A   3 13 Bir doğal sayının kendisiyle tekrarlı çarpımını üslü ifade olarak yazar ve değerini hesaplar. C   3 13 Güneş sistemindeki gezegenleri, Güneş'e yakınlıklarına göre sıralayarak bir model oluşturur. D
4 12 Görsellerle ilgili soruları cevaplar. D   4 12 Bir doğal sayının kendisiyle tekrarlı çarpımını üslü ifade olarak yazar ve değerini hesaplar. B   4 12 Güneş sistemindeki gezegenleri birbiri ile karşılaştırır. C
5 11 Metin türlerini ayırt eder. C   5 11 Doğal sayılarda ortak çarpan parantezine alma ve dağılma özelliğini uygulamaya yönelik işlemler yapar. A   5 11 Güneş sistemindeki gezegenleri birbiri ile karşılaştırır. D
6 10 Yazdıklarını düzenler. B   6 10 Doğal sayılarda ortak çarpan parantezine alma ve dağılma özelliğini uygulamaya yönelik işlemler yapar. C   6 10 Güneş sistemindeki gezegenleri, Güneş'e yakınlıklarına göre sıralayarak bir model oluşturur. B
7 9 Metindeki söz sanatlarını tespit eder. D   7 9 İşlem önceliğini dikkate alarak doğal sayılarla dört işlem yapar. D   7 9 Güneş sistemindeki gezegenleri birbiri ile karşılaştırır. A
8 8 Bir işi işlem basamaklarına göre yazar. C   8 8 Doğal sayılarla dört işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer ve kurar. C   8 8 Güneş sistemindeki gezegenleri, Güneş'e yakınlıklarına göre sıralayarak bir model oluşturur. C
9 7 Grafik, tablo ve çizelgeyle sunulan bilgileri yorumlar. A   9 7 Doğal sayılarla dört işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer ve kurar. D   9 7 Güneş sistemindeki gezegenleri birbiri ile karşılaştırır. A
10 6 Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. C   10 6 Doğal sayıların çarpanlarını ve katlarını belirler. D   10 6 Güneş ve Ay tutulmasını temsil eden bir model oluşturur. C
11 5 Deyim ve atasözlerinin metne katkısını belirler. C   11 5 Doğal sayılarla dört işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer ve kurar. A   11 5 Güneş tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin eder. B
12 4 Metnin ana fikrini/ana duygusunu belirler. D   12 4 Bir doğal sayının kendisiyle tekrarlı çarpımını üslü ifade olarak yazar ve değerini hesaplar. B   12 4 Güneş tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin eder. A
13 3 Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. B   13 3 Doğal sayıların çarpanlarını ve katlarını belirler. C   13 3 Güneş ve Ay tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin eder. B
14 2 Metnin ana fikrini/ana duygusunu belirler. A   14 2 Doğal sayıların çarpanlarını ve katlarını belirler. B   14 2 Güneş tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin eder. A
15 1 Metnin içeriğini yorumlar. A   15 1 İşlem önceliğini dikkate alarak doğal sayılarla dört işlem yapar. D   15 1 Güneş ve Ay tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin eder. C
                           
                           
                           
                           
                           
                           
Sosyal Bilgiler   Din Kültürü   İngilizce
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 10 Sosyal rollerin zaman içerisindeki değişimini inceler. A   1 10 Peygamber ve peygamberlik kavramlarını tanımlar. C   1 10 Students will be able to recognize phrases, words, and expressions related to repeated actions. D
2 9 Sosyal rollerin zaman içerisindeki değişimini inceler. A   2 9 Peygamberlerde insanlar için güzel örnekler olduğunu fark eder. A   2 9 Students will be able to understand short and simple texts, such aspersonal narratives about repeated actions. D
3 8 Sosyal, kültürel ve tarihî bağların toplumsal birlikteliğin oluşmasındaki yerini ve rolünü analiz eder. B   3 8 Peygamberlerin özelliklerini ve görevlerini açıklar. D   3 8 Students will be able to talk about repeated actions. B
4 7 Toplumsal birlikteliğin oluşmasında sosyal yardımlaşma ve dayanışmayı destekleyici faaliyetlere katılır. D   4 7 Peygamberlerin özelliklerini ve görevlerini açıklar. B   4 7 Students will be able to understand short and simple texts, such aspersonal narratives about repeated actions. A
5 6 Sosyal, kültürel ve tarihî bağların toplumsal birlikteliğin oluşmasındaki yerini ve rolünü analiz eder. C   5 6 Vahyin gönderiliş amacını araştırır. A   5 6 Students will be able to tell the time and dates. D
6 5 Toplumda uyum içerisinde yaşayabilmek için farklılıklara yönelik ön yargıları sorgular. B   6 5 Peygamberlerin özelliklerini ve görevlerini açıklar. C   6 5 Students will be able to recognize phrases, words, and expressions related to repeated actions. C
7 4 Toplumsal birlikteliğin oluşmasında sosyal yardımlaşma ve dayanışmayı destekleyici faaliyetlere katılır. A   7 4 Hz.. Âdem’in (a.s.) hayatını ana hatlarıyla özetler. D   7 4 Students will be able to talk about repeated actions. A
8 3 Bir soruna getirilen çözümlerin hak, sorumluluk ve özgürlükler temelinde olması gerektiğini savunur. D   8 3 İlahi kitapları ve gönderildiği peygamberleri eşleştirir. D   8 3 Students will be able to tell the time and dates. B
9 2 Toplumsal birlikteliğin oluşmasında sosyal yardımlaşma ve dayanışmayı destekleyici faaliyetlere katılır. B   9 2 Peygamberlerin özelliklerini ve görevlerini açıklar. C   9 2 Students will be able to understand short and simple texts, such aspersonal narratives about repeated actions. A
10 1 Bir soruna getirilen çözümlerin hak, sorumluluk ve özgürlükler temelinde olması gerektiğini savunur. D   10 1 Kunut dualarını okur, anlamını söyler. B   10 1 Students will be able to use a series of phrases and simple expressions to express their repeated actions. C