2023 - 2024 BDS1 2. Sınıf Cevap Anahtarı | |||||||||||||
Türkçe | Matematik | Hayat Bilgisi | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 11 | Okuduğu metinle ilgili sorular | A | 1 | 13 | Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. | B | 1 | 3 | Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. | B | ||
2 | 12 | Kelimeleri anlamlarına uygun | C | 2 | 14 | Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. | A | 2 | 4 | Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. | C | ||
3 | 13 | Okuduğu metinle ilgili sorular | B | 3 | 15 | Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. | C | 3 | 5 | Bireysel farklılıklara saygı duyar. | C | ||
4 | 14 | Okuduğu metinle ilgili sorular | C | 4 | 8 | Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. | B | 4 | 6 | Ders araç ve gereçlerini günlük programına göre hazırlar. | A | ||
5 | 15 | Okuduğu metinle ilgili sorular | A | 5 | 9 | Verilen bir çokluktaki nesne sayısını tahmin eder, tahminini sayarak kontrol eder. | B | 5 | 7 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | B | ||
6 | 6 | Kelimelerin zıt anlamlılarını | C | 6 | 10 | Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. | A | 6 | 8 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | C | ||
7 | 7 | Büyük harf ve noktalama | C | 7 | 11 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | A | 7 | 9 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | B | ||
8 | 8 | Büyük harf ve noktalama | B | 8 | 12 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | B | 8 | 10 | Okulun yakın çevresini tanıtır. | A | ||
9 | 9 | Okuduğu metinle ilgili sorular | C | 9 | 1 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | C | 9 | 1 | Bireysel farklılıklara saygı duyar. | B | ||
10 | 10 | Okuduğu metinle ilgili sorular | B | 10 | 2 | 100 içinde ikişer, beşer ve onar, 30 içinde üçer, 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. | B | 10 | 2 | Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. | C | ||
11 | 1 | Görsellerle ilgili soruları | A | 11 | 3 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | C | ||||||
12 | 2 | Kelimelerin eş anlamlılarını | B | 12 | 4 | 100 içinde ikişer, beşer ve onar, 30 içinde üçer, 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. | A | ||||||
13 | 3 | Yazdıklarını düzenler. | A | 13 | 5 | 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. | B | ||||||
14 | 4 | Anlamlı ve kurallı cümleler | A | 14 | 6 | Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. | A | ||||||
15 | 5 | Yazdıklarını düzenler. | C | 15 | 7 | Verilen bir çokluktaki nesne sayısını tahmin eder, tahminini sayarak kontrol eder. | C | ||||||
İngilizce | |||||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 3 | Telling people what we know | C | ||||||||||
2 | 4 | Telling people what we know | B | ||||||||||
3 | 5 | Telling people what we know | C | ||||||||||
4 | 1 | Telling people what we know | A | ||||||||||
5 | 2 | Telling people what we know | B |