BDS-01. Deneme 2. Sınıf Cevap Anahtarı

 

2023 - 2024 BDS1 2. Sınıf Cevap Anahtarı
Türkçe   Matematik   Hayat Bilgisi
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 11 Okuduğu metinle ilgili sorular A   1 13 Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. B   1 3 Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. B
2 12 Kelimeleri anlamlarına uygun C   2 14 Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. A   2 4 Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. C
3 13 Okuduğu metinle ilgili sorular B   3 15 Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. C   3 5 Bireysel farklılıklara saygı duyar. C
4 14 Okuduğu metinle ilgili sorular C   4 8 Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. B   4 6 Ders araç ve gereçlerini günlük programına göre hazırlar. A
5 15 Okuduğu metinle ilgili sorular A   5 9 Verilen bir çokluktaki nesne sayısını tahmin eder, tahminini sayarak kontrol eder. B   5 7 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. B
6 6 Kelimelerin zıt anlamlılarını C   6 10 Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. A   6 8 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. C
7 7 Büyük harf ve noktalama C   7 11 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. A   7 9 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. B
8 8 Büyük harf ve noktalama B   8 12 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. B   8 10 Okulun yakın çevresini tanıtır. A
9 9 Okuduğu metinle ilgili sorular C   9 1 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. C   9 1 Bireysel farklılıklara saygı duyar. B
10 10 Okuduğu metinle ilgili sorular B   10 2 100 içinde ikişer, beşer ve onar, 30 içinde üçer, 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. B   10 2 Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır. C
11 1 Görsellerle ilgili soruları A   11 3 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. C          
12 2 Kelimelerin eş anlamlılarını B   12 4 100 içinde ikişer, beşer ve onar, 30 içinde üçer, 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. A          
13 3 Yazdıklarını düzenler. A   13 5 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. B          
14 4 Anlamlı ve kurallı cümleler A   14 6 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. A          
15 5 Yazdıklarını düzenler. C   15 7 Verilen bir çokluktaki nesne sayısını tahmin eder, tahminini sayarak kontrol eder. C          
                           
                           
                           
                           
                           
                           
İngilizce        
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 3 Telling people what we know C                    
2 4 Telling people what we know B                    
3 5 Telling people what we know C                    
4 1 Telling people what we know A                    
5 2 Telling people what we know B