BDS-01. Deneme 3. Sınıf Cevap Anahtarı

 

2023 - 2024 BDS1 3. Sınıf Cevap Anahtarı
Türkçe   Matematik   Fen Bilimleri
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 4 Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık belirler. A   1 4 Üç basamaklı doğal sayıları okur ve yazar. B   1 5 Dünya’nın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır. C
2 5 Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. A   2 5 Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler. B   2 6 Dünya’nın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır. A
3 6 Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir. B   3 6 Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler. C   3 7 Dünya’nın şekli ile ilgili model hazırlar. A
4 7 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   4 7 En çok üç basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa ya da yüzlüğe yuvarlar. C   4 8 Dünya’da etrafımızı saran bir hava katmanının bulunduğunu açıklar. A
5 8 Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur. B   5 8 1000’den küçük en çok beş doğal sayıyı karşılaştırır ve sembol kullanarak sıralar. A   5 9 Dünya yüzeyindeki kara ve suların kapladığı alanları model üzerinde karşılaştırır. B
6 9 Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini B   6 9 Örüntüye uygun modelleme çalışmaları yaptırılır. A   6 10 Dünya’da etrafımızı saran bir hava katmanının bulunduğunu açıklar. C
7 10 Görsellerle okuduğu metnin içeriğini ilişkilendirir. A   7 10 1000 içinde herhangi bir sayıdan başlayarak birer, onar ve yüzer ileriye doğru ritmik sayar. C   7 1 Duyu organlarının önemini fark eder. C
8 11 Okuduğu metnin konusunu belirler. C   8 11 1000 içinde herhangi bir sayıdan başlayarak birer, onar ve yüzer ileriye doğru ritmik sayar. C   8 2 Dünya’nın yüzeyinde karaların ve suların yer aldığını kavrar. B
9 12 Metnin ana fikri/ana duygusunu belirler. C   9 12 En çok üç basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa ya da yüzlüğe yuvarlar. B   9 3 Duyu organlarının önemini fark eder. B
10 13 Metinle ilgili sorular sorar. B   10 13 Tek ve çift doğal sayılarla çalışılırken gerçek nesneler kullanılır. B   10 4 Duyu organlarının temel görevlerini açıklar. A
11 14 Okuma materyallerindeki temel bölümleri tanır. A   11 14 20’ ye kadar olan Romen rakamlarını okur ve yazar. A          
12 15 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   12 15 20’ ye kadar olan Romen rakamlarını okur ve yazar. B          
13 1 Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur. B   13 1 Tek ve çift doğal sayıların toplamlarını model üzerinde inceleyerek toplamların tek mi çift mi olduğunu ifade eder. A          
14 2 Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini B   14 2 Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler. A          
15 3 Görsellerle ilgili soruları cevaplar. A   15 3 1000 içinde herhangi bir sayıdan başlayarak birer, onar ve yüzer ileriye doğru ritmik sayar. B          
                           
                           
                           
                           
                           
                           
Hayat Bilgisi   İngilizce    
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 3 Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. B   1 4 Greeting and saluting            
2 4 Davranışlarının kendisini ve arkadaşlarını nasıl etkilediğini fark eder. C   2 5 Introducing oneself            
3 5 Arkadaşlarının davranışlarının kendisini nasıl etkilediğini fark eder. B   3 1 Introducing oneself            
4 6 Sınıfının ve okulunun krokisini çizer. C   4 2 Greeting and saluting            
5 7 Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrar. A   5 3 Naming numbers            
6 8 Sınıfının ve okulunun krokisini çizer. A                    
7 9 Okulunun bireysel ve toplumsal katkılarını fark eder. B                    
8 10 Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. C                    
9 1 Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder. A                    
10 2 Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrar. A