2023 - 2024 BDS02 7. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
20 |
Görsellerle ilgili soruları cevaplar. |
B |
|
1 |
20 |
Toplama işleminin özelliklerini akıcı işlem yapmak için birer strateji olarak kullanır. |
C |
|
1 |
20 |
Yıldızların bulutsulardan oluşma sürecini açıklar. |
B |
2 |
19 |
Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. |
A |
|
2 |
19 |
Toplama işleminin özelliklerini akıcı işlem yapmak için birer strateji olarak kullanır. |
A |
|
2 |
19 |
Teleskobun gök bilimin gelişimindeki önemine yönelik çıkarımda bulunur. |
C |
3 |
18 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. |
A |
|
3 |
18 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
D |
|
3 |
18 |
Teleskobun gök bilimin gelişimindeki önemine yönelik çıkarımda bulunur. |
A |
4 |
17 |
Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. |
D |
|
4 |
17 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
B |
|
4 |
17 |
Takım yıldızı kavramını açıklar. |
D |
5 |
16 |
Fiillerin anlam özelliklerini fark eder. |
A |
|
5 |
16 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
A |
|
5 |
16 |
Uzay sondalarını açıklar. |
A |
6 |
15 |
Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder. |
B |
|
6 |
15 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
B |
|
6 |
15 |
Yapay uydu çeşitlerini listeler. |
B |
7 |
14 |
Metnin konusunu belirler. |
D |
|
7 |
14 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
B |
|
7 |
14 |
Teleskobun gök bilimin gelişimindeki önemine yönelik çıkarımda bulunur. |
A |
8 |
13 |
Grafik, tablo ve çizelgeyle sunulan bilgileri yorumlar. |
B |
|
8 |
13 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
A |
|
8 |
13 |
Yıldızlar arasındaki mesafelerin ""ışık yılı"" adı verilen bir uzaklık ölçü birimi ile ifade edildiğini belirtir. |
C |
9 |
12 |
Yazılarını zenginleştirmek için atasözleri, deyimler ve özdeyişler kullanır. |
C |
|
9 |
12 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
C |
|
9 |
12 |
Teleskobun yapısını ve ne işe yaradığını açıklar. |
D |
10 |
11 |
Bir işi işlem basamaklarına göre yazar. |
C |
|
10 |
11 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
D |
|
10 |
11 |
Yapay uydu çeşitlerini listeler. |
C |
11 |
10 |
Metindeki yardımcı fikirleri belirler. |
D |
|
11 |
10 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
C |
|
11 |
10 |
Uzay kirliliğinin sebeplerini listeler. |
B |
12 |
9 |
Metindeki hikâye unsurlarını belirler. |
C |
|
12 |
9 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
B |
|
12 |
9 |
Yapay uydu çeşitlerini listeler. |
D |
13 |
8 |
Metnin içeriğini yorumlar. |
C |
|
13 |
8 |
Toplama işleminin özelliklerini akıcı işlem yapmak için birer strateji olarak kullanır. |
D |
|
13 |
8 |
Teleskobun yapısını ve ne işe yaradığını açıklar. |
C |
14 |
7 |
Metnin ana fikrini/ana duygusunu belirler. |
D |
|
14 |
7 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
A |
|
14 |
7 |
Teleskobun gök bilimin gelişimindeki önemine yönelik çıkarımda bulunur. |
B |
15 |
6 |
Metinler arasında karşılaştırma yapar. |
A |
|
15 |
6 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
D |
|
15 |
6 |
Teknoloji ile uzay araştırmaları arasındaki ilişkiyi açıklar. |
D |
16 |
5 |
Fiillerin anlam özelliklerini fark eder. |
A |
|
16 |
5 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
A |
|
16 |
5 |
Uzay teknolojilerini açıklar. |
D |
17 |
4 |
Yazdıklarını düzenler. |
C |
|
17 |
4 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
A |
|
17 |
4 |
Yıldızların sıcaklıkları, renkleri ve kütleleri arasındaki ilişkiyi açıklar. |
C |
18 |
3 |
Görsellerle ilgili soruları cevaplar. |
B |
|
18 |
3 |
Toplama işleminin özelliklerini akıcı işlem yapmak için birer strateji olarak kullanır. |
D |
|
18 |
3 |
Bulutsu kavramını açıklar. |
A |
19 |
2 |
Metinde ele alınan sorunlara farklı çözümler üretir. |
B |
|
19 |
2 |
Tam sayılarla çarpma ve bölme işlemlerini yapar. |
B |
|
19 |
2 |
Yıldız kavramını açıklar. |
A |
20 |
1 |
Yazdıklarını düzenler. |
D |
|
20 |
1 |
Tam sayılarla toplama ve çıkarma işlemlerini yapar, ilgili problemleri çözer. |
D |
|
20 |
1 |
Karadelik kavramını açıklar. |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sosyal Bilgiler |
|
Din Kültürü |
|
İngilizce |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
10 |
İletişimi etkileyen tutum ve davranışları analiz ederek kendi tutum ve davranışlarını sorgular. |
B |
|
1 |
10 |
Melekleri özellikleri ve görevlerine göre sınıflandırır. |
C |
|
1 |
10 |
Students will be able to talk about other people's appearances and personalities. |
B |
2 |
9 |
İletişim araçlarından yararlanırken haklarını kullanır ve sorumluluklarını yerine getirir. |
B |
|
2 |
9 |
Varlıklar âlemini özelliklerine göre ayırt eder. |
B |
|
2 |
9 |
Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. |
C |
3 |
8 |
Medyanın sosyal değişim ve etkileşimdeki rolünü tartışır. |
D |
|
3 |
8 |
Ahiret hayatının aşamalarını açıklar. |
C |
|
3 |
8 |
Students will be able to talk about other people's appearances and personalities. |
D |
4 |
7 |
İletişim araçlarından yararlanırken haklarını kullanır ve sorumluluklarını yerine getirir. |
A |
|
4 |
7 |
Melekleri özellikleri ve görevlerine göre sınıflandırır. |
D |
|
4 |
7 |
Students will be able to talk about other people's appearances and personalities. |
C |
5 |
6 |
Bireysel ve toplumsal ilişkilerde olumlu iletişim yollarını kullanır. |
C |
|
5 |
6 |
Varlıklar âlemini özelliklerine göre ayırt eder. |
A |
|
5 |
6 |
Students will be able to understand clear, standard speech on appearances and personalities. |
B |
6 |
5 |
Medyanın sosyal değişim ve etkileşimdeki rolünü tartışır. |
C |
|
6 |
5 |
Dünya hayatı ile ahiret hayatı arasındaki ilişkiyi yorumlar. |
B |
|
6 |
5 |
Students will be able to talk about other people's appearances and personalities. |
D |
7 |
4 |
İletişimi etkileyen tutum ve davranışları analiz ederek kendi tutum ve davranışlarını sorgular. |
C |
|
7 |
4 |
Varlıklar âlemini özelliklerine göre ayırt eder. |
D |
|
7 |
4 |
Students will be able to write simple pieces to compare people. |
A |
8 |
3 |
Bireysel ve toplumsal ilişkilerde olumlu iletişim yollarını kullanır. |
A |
|
8 |
3 |
Dünya hayatı ile ahiret hayatı arasındaki ilişkiyi yorumlar. |
C |
|
8 |
3 |
Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. |
A |
9 |
2 |
İletişim araçlarından yararlanırken haklarını kullanır ve sorumluluklarını yerine getirir. |
C |
|
9 |
2 |
Varlıklar âlemini özelliklerine göre ayırt eder. |
B |
|
9 |
2 |
Students will be able to report on apperances and personalities of other people. |
A |
10 |
1 |
Medyanın sosyal değişim ve etkileşimdeki rolünü tartışır. |
A |
|
10 |
1 |
Melekleri özellikleri ve görevlerine göre sınıflandırır. |
C |
|
10 |
1 |
Students will be able to report on apperances and personalities of other people. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|