2023 - 2024 BDS03 2. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
7 |
Okuduğunu anlama |
A |
|
1 |
8 |
Zihinden çıkarma |
B |
|
1 |
5 |
Oyun oynarken kurallara uyma |
B |
2 |
8 |
Okuduğunu anlama |
B |
|
2 |
9 |
Verilmeyen toplananı bulma |
A |
|
2 |
6 |
Akrabalık ilişkileri |
C |
3 |
9 |
Okuduğunu anlama |
C |
|
3 |
10 |
En yakın onluğa yuvarlama |
C |
|
3 |
7 |
İhtiyaçlarımız, isteklerimiz |
C |
4 |
10 |
Görsel okuma |
C |
|
4 |
1 |
Doğal sayılarda basamak değeri |
A |
|
4 |
8 |
Okul kaynaklarını doğru kullanma |
A |
5 |
1 |
Noktalama işaretleri |
B |
|
5 |
2 |
Çıkarma işlemi |
B |
|
5 |
1 |
Yakın akrabaları |
A |
6 |
2 |
Zıt anlamlı sözcükler |
A |
|
6 |
3 |
Doğal sayılarda basamak değeri |
C |
|
6 |
2 |
Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kuralları |
C |
7 |
3 |
Noktalama işaretleri |
A |
|
7 |
11 |
Toplama işlemi |
A |
|
7 |
3 |
Okulda iletişim kurarken kendini ifade etme |
C |
8 |
4 |
Büyük harflerin kullanımı |
B |
|
8 |
12 |
Toplama işlemi |
B |
|
8 |
4 |
Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılma |
B |
9 |
5 |
Eş anlamlı sözcükler |
C |
|
9 |
13 |
Doğal sayılarda karşılaştırma ve sıralama |
C |
|
9 |
10 |
Dinleme kuralları |
A |
10 |
6 |
Zıt anlamlı sözcükler |
C |
|
10 |
4 |
Ritmik saymalar |
B |
|
10 |
9 |
Okulun yakın çevresi |
B |
11 |
13 |
Şiirin konusu |
A |
|
11 |
5 |
Zihinden çıkarma |
A |
|
|
|
|
|
12 |
14 |
Yönerge uygulama |
B |
|
12 |
6 |
Çıkarma işlemi |
B |
|
|
|
|
|
13 |
11 |
Görsel okuma |
A |
|
13 |
7 |
Sayı örüntüsü |
C |
|
|
|
|
|
14 |
12 |
Şekil, sembol ve işaretler |
B |
|
14 |
14 |
Toplama işlemi |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
3 |
Students will be able to identify words that are common to both Turkish and English. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
4 |
Students will be able to use the correct word to identify certain objects, people or animals. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
1 |
Students will be able to identify words that are common to both Turkish and English. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
2 |
Students will be able to use the correct word to identify certain objects, people or animals. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
5 |
Students will be able to identify words that are common to both Turkish and English. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|