2023 - 2024 BDS03 3. Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
7 |
Okuduğu metnin konusunu belirler |
C |
|
1 |
6 |
Üç basamaklı doğal sayıları okur ve yazar |
B |
|
1 |
6 |
İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar |
B |
2 |
8 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar |
B |
|
2 |
7 |
Onluk bozma gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemi yapar |
C |
|
2 |
7 |
Dünya’nın yüzeyinde karaların ve suların yer aldığını kavrar |
C |
3 |
9 |
Kelimeleri sözlükteki yerine göre sıralar |
A |
|
3 |
8 |
En çok üç basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa ya da yüzlüğe yuvarlar |
B |
|
3 |
8 |
Duyu organlarının sağlığını korumak için yapılması gerekenleri açıklar |
A |
4 |
10 |
Kelimelerin eş anlamlılarını bulur |
C |
|
4 |
9 |
Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirler |
A |
|
4 |
9 |
Dünya’nın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır |
B |
5 |
1 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır |
B |
|
5 |
10 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer |
B |
|
5 |
1 |
Hareket eden varlıkları gözlemler ve hareket özelliklerini ifade eder |
C |
6 |
2 |
Kelimelerin zıt anlamlılarını bulur |
A |
|
6 |
11 |
Bir toplama işleminde verilmeyen toplananı bulur |
A |
|
6 |
2 |
Hareket eden varlıkları gözlemler ve hareket özelliklerini ifade eder |
B |
7 |
3 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır |
B |
|
7 |
1 |
İki sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır |
C |
|
7 |
3 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
A |
8 |
4 |
Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır |
A |
|
8 |
2 |
Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntüsünü genişletir ve oluşturur |
B |
|
8 |
4 |
İtme ve çekmenin birer kuvvet olduğunu deneyerek keşfeder |
A |
9 |
5 |
Metin türlerini ayırt eder |
C |
|
9 |
3 |
İki basamaklı sayılardan 10’un katı olan iki basamaklı sayıları |
B |
|
9 |
5 |
İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar |
C |
10 |
6 |
Eş sesli kelimelerin anlamlarını ayırt eder |
B |
|
10 |
4 |
Zihinden toplama işlemi yapar |
C |
|
10 |
12 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
A |
11 |
13 |
Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık başlıklar belirler |
C |
|
11 |
5 |
Onluk bozma gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemi yapar |
A |
|
11 |
11 |
Duyu organlarının temel görevlerini açıklar |
C |
12 |
14 |
Kelimelerin eş ve zıt anlamlılarını bulur |
C |
|
12 |
13 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer |
A |
|
12 |
10 |
Hareket eden varlıkları gözlemler ve hareket özelliklerini ifade eder |
B |
13 |
11 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır |
A |
|
13 |
14 |
Üç doğal sayı ile yapılan toplama işleminde sayıların birbirleriyle toplanma sırasının |
C |
|
|
|
|
|
14 |
12 |
Metindeki gerçek ve hayalî ögeleri ayırt eder |
B |
|
14 |
12 |
En çok üç basamaklı sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hayat Bilgisi |
|
İngilizce |
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
6 |
Okulunun bireysel ve toplumsal katkılarının fark eder |
C |
|
1 |
4 |
Students will be able to recognize kinship terms |
B |
|
|
|
|
|
2 |
7 |
Okuldaki sosyal yardımlaşma ve dayanışmayla ilgili çalışmalara katılmaya istekli olur |
B |
|
2 |
5 |
Students will be able to spell their names |
A |
|
|
|
|
|
3 |
8 |
Okuldaki sosyal yardımlaşma ve dayanışmayla ilgili çalışmalara katılmaya istekli olur |
A |
|
3 |
1 |
Students will be able to recognize the numbers from 1 to 20 |
A |
|
|
|
|
|
4 |
9 |
Okul kaynaklarının etkili ve verimli kullanımına yönelik özgün önerilerde bulunur |
B |
|
4 |
2 |
Students will be able to recognize the numbers from 1 to 20 |
C |
|
|
|
|
|
5 |
10 |
Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder |
A |
|
5 |
3 |
Students will be able to introduce their family members in a simple way |
C |
|
|
|
|
|
6 |
1 |
İlgi duyduğu meslekleri ve özelliklerini araştırır |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
2 |
Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrar |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
3 |
İlgi duyduğu meslekleri ve özelliklerini araştırır |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
4 |
Arkadaşlarının davranışlarının kendisini nasıl etkilediğini fark eder |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
5 |
Okula ilişkin istek ve ihtiyaçlarını okul ortamında demokratik yollarla ifade eder |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
12 |
Sınıfının ve okulunun krokisini çizer |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
11 |
Okulunun bireysel ve toplumsal katkılarının fark eder |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|