2023 - 2024 BDS04 2 Sınıf Cevap Anahtarı |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
13 |
Sözlük Sırası |
B |
|
1 |
5 |
Sayı Oluşturma |
A |
|
1 |
4 |
Yardım Edelim |
C |
2 |
14 |
Sözcük ve anlamı |
C |
|
2 |
6 |
Sayıları Karşılaştırma |
A |
|
2 |
5 |
Çantamı Hazırlıyorum |
B |
3 |
15 |
Sözcük ve Sözcükte Anlam |
C |
|
3 |
7 |
Sayıları Karşılaştırma |
C |
|
3 |
6 |
Okulumuzun Çevresi |
C |
4 |
7 |
Metin İle İlgili Sorular |
B |
|
4 |
1 |
Verilmeyen Toplananı Bulma |
C |
|
4 |
7 |
Eşyalarımı Kullanırken |
A |
5 |
8 |
Metin İle İlgili Sorular |
A |
|
5 |
2 |
Onluk ve Birlik |
B |
|
5 |
8 |
İyi Günde Kötü Günde |
B |
6 |
9 |
Metin Türleri |
C |
|
6 |
3 |
Eldeli Toplama İşlemi |
C |
|
6 |
9 |
Yakın Akrabalarım |
C |
7 |
10 |
Eş Anlamlı Sözcükler |
C |
|
7 |
4 |
Onluk Bozarak Çıkarma İşlemi |
A |
|
7 |
10 |
Yakın Akrabalarım |
A |
8 |
11 |
Zıt Anlamlı Sözcükler |
B |
|
8 |
12 |
Onluk Bozarak Çıkarma İşlemi |
B |
|
8 |
1 |
Farklılıklarımızla Bir Aradayız |
B |
9 |
12 |
Şekil ve Semboller |
A |
|
9 |
13 |
Problem Çözme |
A |
|
9 |
2 |
Birlikte Karar Veriyoruz |
A |
10 |
4 |
Ana Duygu |
B |
|
10 |
14 |
Toplama İşlemi Problem Çözme |
C |
|
10 |
3 |
Çantamı Hazırlıyorum |
B |
11 |
5 |
Satır Sonuna Sığmayan Sözcükler |
A |
|
11 |
15 |
Onluk Bozarak Çıkarma İşlemi |
C |
|
|
|
|
|
12 |
6 |
Hikaye Unsurları |
B |
|
12 |
8 |
Zihinden Çıkarma İşlemi |
B |
|
|
|
|
|
13 |
1 |
Olayların Oluş Sırası |
A |
|
13 |
9 |
Zihinden Çıkarma İşlemi |
A |
|
|
|
|
|
14 |
2 |
Anlamlı ve Kurallı Cümle oluşturma |
C |
|
14 |
10 |
Sayı Örüntüsü |
B |
|
|
|
|
|
15 |
3 |
Metinle İlgili Sorular |
C |
|
15 |
11 |
Onluğa Yuvarlama |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
4 |
Words |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
5 |
Friends |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
1 |
Friends |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
2 |
In the classroom |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3 |
In the classroom |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|