BDS-06. Deneme 2. Sınıf Cevap Anahtarı (Mavitikli Yayınları)

2023 - 2024 BDS06 2. Sınıf Cevap Anahtarı Mavi Tikli Yayınları
Türkçe   Matematik   Hayat Bilgisi
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 13 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. B   1 6 Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer. A   1 9 İstek ve ihtiyaçlarını öncelik sırasına göre listeler. C
2 14 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. A   2 7 Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki "eşitlik" anlamını fark eder. B   2 7 Gün içerisinde planladığı işleri uygular. B
3 15 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   3 5 Toplama ve çıkarma işlemleri arasındaki ilişkiyi fark eder. C   3 8 Yakın çevresindeki yardıma ihtiyaç duyan insanlara karşı duyarlı olur. A
4 4 Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler. C   4 12 100’e kadar olan doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemini yapar. C   4 10 Evdeki kaynakları tasarruflu kullanmanın aile bütçesine katkılarını araştırır. A
5 3 Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder. A   5 1 Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. A   5 6 Aile içi karar alma süreçlerine katılır. B
6 11 Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder. B   6 3 Zihinden toplama işlemi yapar. B   6 5 Yaşadığı evin adresini bilir. C
7 6 Kısa metinler yazar. A   7 11 İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır. A   7 2 Okulda parasını ihtiyaçları doğrultusunda bilinçli bir şekilde harcar. B
8 1 Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. C   8 9 İki sayının toplamında verilmeyen toplananı bulur. B   8 1 Okul kaynaklarını ve eşyalarını kullanırken özen gösterir. A
9 9 Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. B   9 14 Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki "eşitlik" anlamını fark eder. A   9 4 Bireysel farklılıklara saygı duyar. B
10 2 Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder. B   10 10 100’e kadar olan doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemini yapar. B   10 3 Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. C
11 7 Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. C   11 2 100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler. B          
12 12 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. A   12 4 Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. C          
13 8 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   13 13 100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. C          
14 5 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. B   14 15 Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. A          
15 10 Görsellerle ilgili soruları cevaplar. C   15 8 Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. A          
                           
                           
                           
                           
                           
                           
İngilizce        
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 5 Telling people what we know A                    
2 4 Asking someone’s name B                    
3 2 Telling people what we know C                    
4 3 Asking someone’s name A                    
5 1 Asking someone’s name C