2023 - 2024 BDS06 2. Sınıf Cevap Anahtarı Mavi Tikli Yayınları |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
13 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
B |
|
1 |
6 |
Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer. |
A |
|
1 |
9 |
İstek ve ihtiyaçlarını öncelik sırasına göre listeler. |
C |
2 |
14 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
A |
|
2 |
7 |
Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki "eşitlik" anlamını fark eder. |
B |
|
2 |
7 |
Gün içerisinde planladığı işleri uygular. |
B |
3 |
15 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
C |
|
3 |
5 |
Toplama ve çıkarma işlemleri arasındaki ilişkiyi fark eder. |
C |
|
3 |
8 |
Yakın çevresindeki yardıma ihtiyaç duyan insanlara karşı duyarlı olur. |
A |
4 |
4 |
Okuduğu metnin içeriğine uygun başlık/başlıklar belirler. |
C |
|
4 |
12 |
100’e kadar olan doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemini yapar. |
C |
|
4 |
10 |
Evdeki kaynakları tasarruflu kullanmanın aile bütçesine katkılarını araştırır. |
A |
5 |
3 |
Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder. |
A |
|
5 |
1 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. |
A |
|
5 |
6 |
Aile içi karar alma süreçlerine katılır. |
B |
6 |
11 |
Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder. |
B |
|
6 |
3 |
Zihinden toplama işlemi yapar. |
B |
|
6 |
5 |
Yaşadığı evin adresini bilir. |
C |
7 |
6 |
Kısa metinler yazar. |
A |
|
7 |
11 |
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır. |
A |
|
7 |
2 |
Okulda parasını ihtiyaçları doğrultusunda bilinçli bir şekilde harcar. |
B |
8 |
1 |
Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
C |
|
8 |
9 |
İki sayının toplamında verilmeyen toplananı bulur. |
B |
|
8 |
1 |
Okul kaynaklarını ve eşyalarını kullanırken özen gösterir. |
A |
9 |
9 |
Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. |
B |
|
9 |
14 |
Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki "eşitlik" anlamını fark eder. |
A |
|
9 |
4 |
Bireysel farklılıklara saygı duyar. |
B |
10 |
2 |
Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder. |
B |
|
10 |
10 |
100’e kadar olan doğal sayılarla onluk bozmayı gerektiren ve gerektirmeyen çıkarma işlemini yapar. |
B |
|
10 |
3 |
Kendini farklı özellikleriyle tanıtır. |
C |
11 |
7 |
Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
C |
|
11 |
2 |
100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler. |
B |
|
|
|
|
|
12 |
12 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
A |
|
12 |
4 |
Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar. |
C |
|
|
|
|
|
13 |
8 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
C |
|
13 |
13 |
100’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir. |
C |
|
|
|
|
|
14 |
5 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
B |
|
14 |
15 |
Nesne sayısı 100’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder. |
A |
|
|
|
|
|
15 |
10 |
Görsellerle ilgili soruları cevaplar. |
C |
|
15 |
8 |
Nesne sayısı 100’e kadar (100 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
5 |
Telling people what we know |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
4 |
Asking someone’s name |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
Telling people what we know |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
3 |
Asking someone’s name |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1 |
Asking someone’s name |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|