2023 - 2024 BDS07 2. Sınıf Cevap Anahtarı Meraklı Zihinler |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
3 |
Görsellerden hareketle okuyacağı metnin konusunu tahmin eder. |
A |
|
1 |
3 |
Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder. |
C |
|
1 |
3 |
Trafikte yardıma ihtiyaç duyan bireylere yardımcı olur. |
B |
2 |
1 |
Dinlediklerine/izlediklerine yönelik sorulara cevap verir. Olay, şahıs, varlık kadrosu ve mekâna yönelik sorular (ne, kim, nerede) yöneltilir. |
C |
|
2 |
4 |
Çarpma işleminin tekrarlı toplama anlamına geldiğini açıklar. |
A |
|
2 |
1 |
Gün içerisinde planladığı işleri uygular. |
A |
3 |
2 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. |
C |
|
3 |
1 |
Standart olmayan sıvı ölçme birimleriyle ilgili problemleri çözer. |
C |
|
3 |
2 |
Ulaşım araçlarıyla yolculuk yaparken güvenlik kurallarına uyar. |
A |
4 |
6 |
Dinlediklerine/izlediklerine yönelik sorulara cevap verir. Olay, şahıs, varlık kadrosu ve mekâna yönelik sorular (ne, kim, nerede) yöneltilir. |
B |
|
4 |
2 |
Yer, yön ve hareket belirtmek için matematiksel dil kullanır. |
A |
|
4 |
7 |
Ulaşım türlerini ve araçlarını sınıflandırır. |
B |
5 |
7 |
Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder. |
B |
|
5 |
7 |
Standart olmayan sıvı ölçme birimlerini kullanarak sıvıların miktarını ölçer ve karşılaştırır. |
A |
|
5 |
8 |
Mevsim şartlarına uygun kıyafet seçer. |
B |
6 |
8 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. |
A |
|
6 |
8 |
Şekil modelleri kullanarak yapılar oluşturur, oluşturduğu yapıları çizer. |
C |
|
6 |
9 |
İstek ve ihtiyaçlarını öncelik sırasına göre listeler. |
B |
7 |
9 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. |
C |
|
7 |
9 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. |
B |
|
7 |
10 |
Mevsimine uygun meyve ve sebze tüketiminin insan sağlığına etkilerini fark eder. |
B |
8 |
10 |
Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. |
A |
|
8 |
5 |
Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer. |
A |
|
8 |
4 |
Acil durumlarda yardım alabileceği kurumları ve kişileri bilir. |
C |
9 |
11 |
Soru ekini kuralına uygun yazar. |
A |
|
9 |
6 |
Bir geometrik örüntüdeki ilişkiyi kullanarak farklı malzemelerle aynı ilişkiye sahip yeni örüntüler oluşturur |
C |
|
9 |
5 |
Sağlıkla ilgili hizmet veren kurumları ve meslekleri tanır. |
A |
10 |
4 |
Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
B |
|
10 |
14 |
Küp, kare prizma, dikdörtgen prizma, üçgen prizma, silindir ve küreyi modeller üstünde tanır ve ayırt eder |
B |
|
10 |
6 |
Yemek yerken görgü kurallarına uyar. |
C |
11 |
5 |
Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder. |
C |
|
11 |
15 |
Geometrik şekilleri kenar ve köşe sayılarına göre sınıflandırır. |
C |
|
|
|
|
|
12 |
14 |
Yazılı yönergeleri kavrar. |
B |
|
12 |
10 |
Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer. |
C |
|
|
|
|
|
13 |
15 |
Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. |
A |
|
13 |
11 |
Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki “eşitlik” anlamını fark eder. |
B |
|
|
|
|
|
14 |
12 |
Dinleme stratejilerini uygular. |
A |
|
14 |
12 |
Doğal sayılarla yapılan çıkarma işleminin sonucunu tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır |
B |
|
|
|
|
|
15 |
13 |
Yazdıklarını düzenler. |
C |
|
15 |
13 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
2 |
Students will be able to identify words that are common to both Turkish and English. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
1 |
Students will be able to tell others how to do things in the classroom. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
4 |
Students will be able to understand simple expressions about greeting and meeting someone. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
5 |
Students will be able to count numbers from 1 to 10 |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3 |
Students will be able to name the colors of things |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|