2023 - 2024 BDS08 2. Sınıf Cevap Anahtarı Model Yayınları |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
9 |
Eş Anlamlı Kelimeler |
B |
|
1 |
1 |
Örüntü Oluşturalım |
C |
|
1 |
5 |
Mevsimine Uygun Giyiniyorum |
B |
2 |
10 |
Soru Ekinin Yazımı |
C |
|
2 |
2 |
Simetri |
B |
|
2 |
6 |
Mevsimine Uygun Tüketiyorum |
C |
3 |
11 |
Yazım Kuralları |
A |
|
3 |
3 |
Yön, Konum ve Büyüklük |
A |
|
3 |
7 |
Ulaşım Araçları |
A |
4 |
12 |
Noktalama İşaretleri |
B |
|
4 |
8 |
Geometrik Cisimleri Öğrenelim |
B |
|
4 |
8 |
Yemekteyiz |
C |
5 |
1 |
Metne Uygun Başlık Bulma |
B |
|
5 |
9 |
Sıvı Ölçme ile İlgili Problemler |
C |
|
5 |
1 |
Güvenli Ulaşım |
B |
6 |
2 |
Okuduğunu Anlama |
C |
|
6 |
10 |
Geometrik Şekilleri Sınıflandıralım |
B |
|
6 |
2 |
Ulaşım Araçları |
C |
7 |
3 |
Okuduğunu Anlama |
A |
|
7 |
4 |
Geometrik Cisimleri Öğrenelim |
A |
|
7 |
3 |
Sağlığımız İçin |
B |
8 |
4 |
Büyük Harflerin Kullanıldığı Yerler |
B |
|
8 |
5 |
Toplama - Çıkarma İşlemi Problemleri |
C |
|
8 |
4 |
Planlıyım, Başarılıyım |
A |
9 |
5 |
Kelimeleri Anlamına Uygun Kullanma |
C |
|
9 |
6 |
Toplama ve Çıkarma İşlemleri Arasındaki İlişki |
A |
|
9 |
10 |
Sağlığımız İçin Çalışanlar |
B |
10 |
6 |
Görsel-Metin İlişkisi |
B |
|
10 |
7 |
Verilmeyen Toplananı Bulalım |
C |
|
10 |
9 |
Sağlığımız İçin |
A |
11 |
7 |
Görsel Okuma |
C |
|
11 |
11 |
Örüntüyü Tamamlama |
C |
|
|
|
|
|
12 |
8 |
Şiirde Konu |
A |
|
12 |
12 |
Kare ve Dikdörtgen |
A |
|
|
|
|
|
13 |
14 |
Zıt Anlamlı Kelimeler |
C |
|
13 |
13 |
Çarpma İşlemini Öğrenelim |
B |
|
|
|
|
|
14 |
13 |
Noktalama İşaretleri |
A |
|
14 |
14 |
Sıvıları Ölçelim ve Karşılaştıralım |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
3 |
Greeting and meeting people |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
4 |
Giving and responding to simple instructions |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
1 |
Naming colors |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
2 |
Making simple suggestions |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
5 |
Expressing quantity |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|