BDS-09. Deneme 2. Sınıf Cevap Anahtarı (Kırmızı Beyaz Yayınları)

2023 - 2024 BDS09 2. Sınıf Cevap Anahtarı - Kırmızı Beyaz Yayınları
Türkçe   Matematik   Hayat Bilgisi
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 7 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. A   1 8 100 içinde ikişer, beşer ve onar 30 içinde üçer 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. B   1 6 Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur. B
2 8 Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. C   2 9 Tekrarlayan bir geometrik örüntüde eksik bırakılan ögeleri belirleyerek tamamlar. A   2 7 Acil durumlarda yardım alabileceği kurumları ve kişileri bilir. C
3 9 Okuduğu metnin konusunu belirler. B   3 10 Geometrik şekilleri kenar ve köşe sayılarına göre sınıflandırır. B   3 8 Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur. B
4 10 Görsellerle ilgili soruları cevaplar. B   4 11 100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar. C   4 9 Ulaşım türlerini ve araçlarını sınıflandırır. A
5 11 Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. A   5 12 Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder. B   5 10 Mevsim şartlarına uygun kıyafet seçer. C
6 12 Yazılı yönergeleri kavrar. B   6 13 Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. A   6 11 Yakın akrabalarını tanıtır. B
7 13 Görsellerle ilgili soruları cevaplar. C   7 14 Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. B   7 12 Harita ve küre üzerinde ülkesini, başkentini ve yaşadığı yeri gösterir. A
8 14 Yazdıklarını düzenler. B   8 15 Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. C   8 13 Oyun alanlarındaki araçları güvenli bir şekilde kullanır. A
9 15 Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. A   9 1 Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır. A   9 14 Oyun alanlarındaki araçları güvenli bir şekilde kullanır. A
10 4 Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. A   10 2 Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. C   10 15 Atatürk’ün çocukluğunu araştırır. B
11 5 Okuduğu metnin konusunu belirler. C   11 3 Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır. C   11 3 Harita ve küre üzerinde ülkesini, başkentini ve yaşadığı yeri gösterir. B
12 6 Yazdıklarını düzenler. C   12 4 Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. B   12 4 Türk bayrağının ve İstiklâl Marşı’nın vatanı ve milleti için önemini fark eder. C
13 1 Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. C   13 5 Bölme işleminde gruplama ve paylaştırma anlamlarını kullanır. C   13 5 Türk bayrağının ve İstiklâl Marşı’nın vatanı ve milleti için önemini fark eder. A
14 2 Soru ekini kuralına uygun yazar. B   14 6 Doğal sayılarla çarpma işlemi gerektiren problemler çözer. A   14 1 Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar. B
15 3 Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. B   15 7 Bölme işleminde gruplama ve paylaştırma anlamlarını kullanır. B   15 2 Ulaşım araçlarıyla yolculuk yaparken güvenlik kurallarına uyar. C
                           
                           
                           
                           
                           
                           
İngilizce       Genel Yetenek
A B Konu DC   A B Konu DC   A B Konu DC
1 4 Students will be able to understand instructions and follow short, simple directions. A             1 1 Genel Yetenek D
2 5 Students will be able to count numbers from 1 to 10 B             2 2 Görsel Dikkat C
3 1 Students will be able to identify colors of things. B             3 3 Görsel Dikkat A
4 2 Students will be able to ask and answer simple questions. C             4 4 Görsel Dikkat A
5 3 Students will be able to tell the names of their body parts. A             5 5 Perspektif D
                    6 6 Simetri C
                    7 7 Görsel Dikkat D
                    8 8 Görsel Dikkat C
                    9 9 Görsel Dikkat B
                    10 10 Görsel Dikkat A