2023 - 2024 BDS09 2. Sınıf Cevap Anahtarı - Kırmızı Beyaz Yayınları |
Türkçe |
|
Matematik |
|
Hayat Bilgisi |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
7 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
A |
|
1 |
8 |
100 içinde ikişer, beşer ve onar 30 içinde üçer 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar. |
B |
|
1 |
6 |
Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur. |
B |
2 |
8 |
Okuduğu metinle ilgili soruları cevaplar. |
C |
|
2 |
9 |
Tekrarlayan bir geometrik örüntüde eksik bırakılan ögeleri belirleyerek tamamlar. |
A |
|
2 |
7 |
Acil durumlarda yardım alabileceği kurumları ve kişileri bilir. |
C |
3 |
9 |
Okuduğu metnin konusunu belirler. |
B |
|
3 |
10 |
Geometrik şekilleri kenar ve köşe sayılarına göre sınıflandırır. |
B |
|
3 |
8 |
Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur. |
B |
4 |
10 |
Görsellerle ilgili soruları cevaplar. |
B |
|
4 |
11 |
100’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar. |
C |
|
4 |
9 |
Ulaşım türlerini ve araçlarını sınıflandırır. |
A |
5 |
11 |
Okuduğu metindeki hikâye unsurlarını belirler. |
A |
|
5 |
12 |
Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder. |
B |
|
5 |
10 |
Mevsim şartlarına uygun kıyafet seçer. |
C |
6 |
12 |
Yazılı yönergeleri kavrar. |
B |
|
6 |
13 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. |
A |
|
6 |
11 |
Yakın akrabalarını tanıtır. |
B |
7 |
13 |
Görsellerle ilgili soruları cevaplar. |
C |
|
7 |
14 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. |
B |
|
7 |
12 |
Harita ve küre üzerinde ülkesini, başkentini ve yaşadığı yeri gösterir. |
A |
8 |
14 |
Yazdıklarını düzenler. |
B |
|
8 |
15 |
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. |
C |
|
8 |
13 |
Oyun alanlarındaki araçları güvenli bir şekilde kullanır. |
A |
9 |
15 |
Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. |
A |
|
9 |
1 |
Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır. |
A |
|
9 |
14 |
Oyun alanlarındaki araçları güvenli bir şekilde kullanır. |
A |
10 |
4 |
Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. |
A |
|
10 |
2 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. |
C |
|
10 |
15 |
Atatürk’ün çocukluğunu araştırır. |
B |
11 |
5 |
Okuduğu metnin konusunu belirler. |
C |
|
11 |
3 |
Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır. |
C |
|
11 |
3 |
Harita ve küre üzerinde ülkesini, başkentini ve yaşadığı yeri gösterir. |
B |
12 |
6 |
Yazdıklarını düzenler. |
C |
|
12 |
4 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi yapar. |
B |
|
12 |
4 |
Türk bayrağının ve İstiklâl Marşı’nın vatanı ve milleti için önemini fark eder. |
C |
13 |
1 |
Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. |
C |
|
13 |
5 |
Bölme işleminde gruplama ve paylaştırma anlamlarını kullanır. |
C |
|
13 |
5 |
Türk bayrağının ve İstiklâl Marşı’nın vatanı ve milleti için önemini fark eder. |
A |
14 |
2 |
Soru ekini kuralına uygun yazar. |
B |
|
14 |
6 |
Doğal sayılarla çarpma işlemi gerektiren problemler çözer. |
A |
|
14 |
1 |
Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar. |
B |
15 |
3 |
Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
B |
|
15 |
7 |
Bölme işleminde gruplama ve paylaştırma anlamlarını kullanır. |
B |
|
15 |
2 |
Ulaşım araçlarıyla yolculuk yaparken güvenlik kurallarına uyar. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
İngilizce |
|
|
|
Genel Yetenek |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
4 |
Students will be able to understand instructions and follow short, simple directions. |
A |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
Genel Yetenek |
D |
2 |
5 |
Students will be able to count numbers from 1 to 10 |
B |
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
Görsel Dikkat |
C |
3 |
1 |
Students will be able to identify colors of things. |
B |
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
Görsel Dikkat |
A |
4 |
2 |
Students will be able to ask and answer simple questions. |
C |
|
|
|
|
|
|
4 |
4 |
Görsel Dikkat |
A |
5 |
3 |
Students will be able to tell the names of their body parts. |
A |
|
|
|
|
|
|
5 |
5 |
Perspektif |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
6 |
Simetri |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
7 |
Görsel Dikkat |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
8 |
Görsel Dikkat |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
9 |
Görsel Dikkat |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
10 |
Görsel Dikkat |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|