2023 - 2024 BDS13 7. Sınıf Cevap Anahtarı Özdebir Yayınları | |||||||||||||
Türkçe | Matematik | Fen Bilimleri | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 4 | Sözcükte anlam | B | 1 | 12 | Rasyonel sayılar | B | 1 | 2 | Uzay araştırmaları | B | ||
2 | 5 | Söz öbeklerinin anlamı | D | 2 | 13 | Tam sayılarla işlemler | C | 2 | 1 | Güneş sistemi ötesi: gök cisimleri | C | ||
3 | 6 | Cümlede anlam | D | 3 | 14 | Rasyonel sayılar | A | 3 | 7 | Uzay araştırmaları | A | ||
4 | 1 | Tablo yorumlama | D | 4 | 9 | Tam sayılarla işlemler | C | 4 | 13 | Güneş sistemi ötesi: gök cisimleri | D | ||
5 | 2 | Ana düşünce | A | 5 | 10 | Rasyonel sayılarla işlemler | A | 5 | 6 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | C | ||
6 | 3 | Anlatımın akışını bozan cümle | D | 6 | 11 | Tam sayılarla işlemler | D | 6 | 8 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | B | ||
7 | 10 | Mantıksal akıl yürütme | C | 7 | 18 | Rasyonel sayılarla işlemler | A | 7 | 12 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | A | ||
8 | 11 | Sözcükte anlam | D | 8 | 19 | Tam sayılarla işlemler | B | 8 | 11 | Enerji dönüşümleri | B | ||
9 | 7 | Yazım kuralları | A | 9 | 20 | Rasyonel sayılarla işlemler | C | 9 | 4 | Kütle ve ağırlık ilişkisi | D | ||
10 | 8 | Fiil kipleri | D | 10 | 15 | Cebirsel ifadeler | D | 10 | 3 | Kütle ve ağırlık ilişkisi | A | ||
11 | 9 | Noktalama işaretleri | D | 11 | 16 | Tam sayılarla işlemler | C | 11 | 10 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | D | ||
12 | 14 | İşaret - sembol yorumlama | C | 12 | 17 | Rasyonel sayılar | B | 12 | 9 | Enerji dönüşümleri | C | ||
13 | 15 | Cümlede anlam | A | 13 | 1 | Eşitlik ve denklem | C | 13 | 5 | Kuvvet, iş ve enerji ilişkisi | D | ||
14 | 16 | Ana düşünce | B | 14 | 2 | Rasyonel sayılarla işlemler | B | 14 | 14 | Hücre | A | ||
15 | 12 | Yardımcı düşünceleri | D | 15 | 3 | Cebirsel ifadeler | C | 15 | 16 | Mitoz | D | ||
16 | 13 | Yardımcı düşünceleri | C | 16 | 4 | Cebirsel ifadeler | D | 16 | 15 | Mayoz | B | ||
17 | 19 | Fiil çeşitleri | A | 17 | 5 | Rasyonel sayılarla işlemler | A | 17 | 20 | Hücre | C | ||
18 | 20 | Metnin dil ve anlatım özellikleri | A | 18 | 6 | Cebirsel ifadeler | A | 18 | 19 | Mitoz | D | ||
19 | 17 | Söz sanatları | D | 19 | 7 | Rasyonel sayılar | D | 19 | 18 | Mitoz | C | ||
20 | 18 | Fiil kipleri | B | 20 | 8 | Rasyonel sayılar | B | 20 | 17 | Mayoz | B | ||
Sosyal Bilgiler | Din Kültürü | İngilizce | |||||||||||
A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | A | B | Konu | DC | ||
1 | 8 | Ülkemizin nüfus özellikleri | C | 1 | 1 | Haccın yapılışı | C | 1 | 3 | Students will be able to talk about past events with definite time. | A | ||
2 | 9 | Yerleşme ve seyahat özgürlüğü | # | 2 | 4 | Bir peygamber tanıyorum: hz. ismail (a.s.) | D | 2 | 2 | Students will be able to understand simple oral texts about daily routines and preferences. | B | ||
3 | 10 | Geçmişten günümüze yerleşme | B | 3 | 5 | İslam’da hac ibadeti ve önemi | A | 3 | 1 | Students will be able to spot the names of wild animals in simple texts. | D | ||
4 | 7 | Ülkemizin nüfus özellikleri | C | 4 | 2 | Ahiret hayatının aşamaları | D | 4 | 5 | Students will be able to understand simple texts about daily routines and preferences. | B | ||
5 | 6 | Göçler ve sonuçları | # | 5 | 3 | Bir peygamber tanıyorum: hz. isa (a.s.) | B | 5 | 4 | Students will be able to understand simple texts about daily routines and preferences. | C | ||
6 | 5 | Göçler ve sonuçları | # | 6 | 7 | Kurban ibadeti ve önemi | C | 6 | 8 | Students will be able to understand simple texts about daily routines and preferences. | C | ||
7 | 4 | Osmanlı kültür, sanat anlayışı ve seyyahların dilinden osmanlı | B | 7 | 10 | Umre ve önemi | A | 7 | 6 | Students will be able to understand a simple text about appearances, personalities, and comparisons including explanations and reasons. | D | ||
8 | 1 | Reform | C | 8 | 9 | Umre ve önemi | D | 8 | 7 | Students will be able to write pieces describing wildlife. | D | ||
9 | 2 | Islahatların başlaması ve lale devri | A | 9 | 6 | Kurban ibadeti ve önemi | B | 9 | 10 | Students will be able to spot specific information about names and dates in past events in written texts. | B | ||
10 | 3 | Fransız ihtilali | D | 10 | 8 | İslam’da hac ibadeti ve önemi | D | 10 | 9 | Students will be able to spot specific information about names and dates in past events in written texts. | A |