2023 - 2024 BDS-HBS 3. Sınıf Cevap Anahtarı |
Test 1 - Türkçe |
|
Test 2 - Matematik |
|
Test 3 - Fen Bilimleri |
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
1 |
5 |
3.3.14 - Okuduğu metnin konusunu belirler. |
C |
|
1 |
7 |
5.3.6 - Doğal sayılarla toplama ve çıkarma işlemini gerektiren problemleri çözer. |
B |
|
1 |
4 |
6.0 - Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur. |
C |
2 |
4 |
3.3.13 - Okuduklarını ana hatlarıyla anlatır. |
B |
|
2 |
8 |
5.1.8 - 100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler. |
C |
|
2 |
6 |
6.1 - Okulda iletişim kurarken kendini anlaşılır ve açık bir dille ifade eder. |
B |
3 |
6 |
4.4.9 - Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakır. |
A |
|
3 |
9 |
3.5.4 - Zaman ölçme birimlerinin kullanıldığı problemleri çözer. |
B |
|
3 |
5 |
6.2 - Harita ve küre üzerinde ülkesini, başkentini ve yaşadığı yeri gösterir. |
A |
4 |
7 |
3.3.7 - Görselden/görsellerden hareketle bilmediği kelimelerin anlamlarını tahmin eder. |
A |
|
4 |
15 |
5.1.8 - 100’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler. |
B |
|
4 |
7 |
6.3 - Acil durumlarda yardım alabileceği kurumları ve kişileri bilir. |
B |
5 |
11 |
3.3.26 - Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar. |
C |
|
5 |
11 |
6.1.1 - Geometrik şekilleri kenar ve köşe sayılarına göre sınıflandırır. |
C |
|
5 |
8 |
6.4 - Dengeli beslenmeye uygun öğün listesi hazırlar. |
C |
6 |
12 |
4.4.1 - Anlamlı ve kurallı cümleler yazar. |
B |
|
6 |
12 |
5.9 - Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder. |
A |
|
6 |
9 |
6.5 - Türk bayrağının ve İstiklâl Marşı’nın vatanı ve milleti için önemini fark eder. |
A |
7 |
13 |
3.4.11 - Yazdıklarını düzenler. |
B |
|
7 |
10 |
6.0 - Nesneleri standart araçlar kullanarak kilogram cinsinden tartar ve karşılaştırır. |
A |
|
7 |
10 |
6.6 - Sağlıkla ilgili hizmet veren kurumları ve meslekleri tanır. |
A |
8 |
14 |
4.3.9 - Kelimelerin eş anlamlılarını tahmin eder. |
A |
|
8 |
13 |
3.5.4 - Zaman ölçme birimlerinin kullanıldığı problemleri çözer. |
A |
|
8 |
1 |
6.7 - Atatürk’ün çocukluğunu araştırır. |
C |
9 |
15 |
4.4.8 - Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
C |
|
9 |
4 |
6.1 - Eşit işaretinin matematiksel ifadeler arasındaki "eşitlik" anlamını fark eder. |
C |
|
9 |
2 |
6.8 - Yakın akrabalarını tanıtır. |
B |
10 |
8 |
4.3.18 - Yazılı yönergeleri kavrar. |
B |
|
10 |
14 |
6.2 - Doğal sayılarla çarpma işlemi gerektiren problemler çözer. |
C |
|
10 |
3 |
6.8 - Yakın akrabalarını tanıtır. |
B |
11 |
10 |
3.4.7 - Büyük harfleri ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
B |
|
11 |
1 |
6.3 - Çarpma işleminin tekrarlı toplama anlamına geldiğini açıklar. |
B |
|
|
|
|
|
12 |
9 |
4.4.8 - Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanır. |
A |
|
12 |
2 |
6.4 - Uzunlukları metre veya santimetre birimleri türünden tahmin eder ve tahminini ölçme sonucuyla karşılaştırarak kontrol eder. |
A |
|
|
|
|
|
13 |
1 |
3.1.2 - Dinlediklerinde/izlediklerinde geçen olayların gelişimi ve sonucu hakkında tahminde bulunur. |
C |
|
13 |
3 |
6.3 - Çarpma işleminin tekrarlı toplama anlamına geldiğini açıklar. |
B |
|
|
|
|
|
14 |
2 |
4.3.8 - Kelimelerin zıt anlamlılarını tahmin eder. |
A |
|
14 |
5 |
5.6.1 - Bütün, yarım ve çeyreği uygun modeller ile gösterir; bütün, yarım ve çeyrek arasındaki ilişkiyi açıklar. |
A |
|
|
|
|
|
15 |
3 |
3.4.11 - Yazdıklarını düzenler. |
B |
|
15 |
6 |
1.1.7 - Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntüsünü genişletir ve oluşturur. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test 4 - Hayat Bilgisi |
|
Test 6 - İngilizce |
|
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
A |
B |
Konu |
DC |
|
|
|
|
|
1 |
4 |
6.0 - Students will be able to tell others how to do things in the classroom. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
5 |
6.1 - Students will be able to recognize the numbers from 1 to 10. |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
6.2 - Students will be able to tell the names of their body parts. |
B |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
1 |
6.3 - Students will be able to tell others to do things with fruit by pointing out them |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3 |
6.4 - Students will be able to recognize the names of certain animals. |
C |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|